Interaktīva reklāma
Ikdienā kad mēs tiekamies ar dažādu nozaru pārstāvjiem, kuri pārstāv uzņēmuma intereses, mums bieži uzdod jautājumu –
- kas tā interaktivitāte īsti ir?
- Kas ir interaktīvie risinājumi?
- kāpēc mums tie ir vajadzīgi?
- ko tas manam uzņēmumam dos?
Izmantojot reālās situācijas, mēģināsim atbildēt uz šiem jautājumiem, kas skar moderno klientu !
Ar jauno tehnoloģiju ienākšanu mūsu dzīvē, cilvēki vēlas uztvert un izzināt informāciju ar modernāku formātu palīdzību. Dažādos saviesīgos pasākumos, sabiedriskajā telpā publika vēlas mainīgus eksponātus, kuri var būt digitalizēti vai taustāmi elementi.
Tie var būt stendi, kurus var “pamēģināt” vai “izjust”. Šis formāts, protams, populārs kļuvis arī uzņēmumu un organizāciju mārketingā.
Uzņēmumi, kas interaktīvus risinājumus jau iekļāvuši savās kampaņās, zina, ka mūsdienu cilvēks pastiprinātu uzmanību pievērš kaut kam jaunam, neredzētam, elastīgam, proti, visbiežāk multimediju objektam, kas spēj mijiedarboties ar lietotāju.